Det första riktiga inlägget från MIG SJÄLV, haha

Bra jobbat Bubbsan! Storasyster tackar och bugar för den fina designen, nu kan man skämmas lite mindre i alla fall. Kolla in hennes blogg med, hon skriver vaaaarje dag på vwrang.blogg.se ;)

Oh well, packningen är klar och den första malariatabletten har tagits.. Hoppas att det inte är den som har fått mig illamående bara.

Nu får vi se hur flygningen artar sig, först är det Stockholm - Rom - Addis Ababa. I Etiopien får jag byta flyg till ett som först går till Nairobi och SEN kommer jag till Kilimanjaro International airport, vilken jäkla resa! Där blir jag uppickad av de folk jag ska volontärjobba hos. Hoppas de är bra typer, annars står jag där ensam i norra Tanzania ;) Men så ska det inte bli!

Wawa, måste dra nu för JAG SKA TILL AFRIKA!

Pussokram


Kommentarer
Postat av: Antonija

OOh jag är så avis!! Lycka till snäckan!!!!

2009-04-10 @ 13:25:19
Postat av: vivian

oh jäävlar! jaja, shit hade glömt alla mellan flygningar och sånt.. lyycka till sistah! :D

2009-04-10 @ 13:38:42
Postat av: Madde

Hoppas resan gick bra!! Ska bli spännande att läsa hur du har det sen :D

2009-04-11 @ 09:46:38
URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0