Goodbye...

Imorgon ar det avslutning for mig pa Kili, idag hade jag mina sista lektioner. Istallet for att vi drar dit pa morgonen som vi alltid brukar drar vi dit efter lunch imorgon och stannar lite langre framat kvallen. Det blir kul, ingen av oss har tidigare varit dar pa kvallen. Annars har det inte varit sa roligt, har gatt omkring med en konstig kansla i magen hela dan, nervositet blandat med obehag... Jag vill inte ens tanka pa hur lang tid det kommer ta tills jag kommer hit nasta gang. Jag vill inte tanka pa att detta som har varit min vardag i sju veckor nu kommer bara att sluta, helt tvart. Jag fick ett litet hjarta av en av tjejerna igar och idag foljde de med oss ut utanfor grinden..................

Jag vill inte... :( 

Jag har lyckats lagga till lite fler bilder, mina sista nu fran Moshi. Enjoy:

http://www.facebook.com/album.php?aid=77628&id=504597905&l=f72b696db2

/ Shashaa

Kommentarer
Postat av: Antonija

Oh stackare! Stanna kvar istället. Så får du tvinga familjen att flytta ner. Jag flyttar gärna haha :D

2009-05-29 @ 00:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0