Jambo

Gud va roligt med all respons for bilderna fran safarin! Jag fotade ihjal mig ska ni veta, 700 bilder pa fyra dagar :)

Idag har jag varit pa polisstationen igen och hallt pa... Imorgon ska vi till court for att fa ett datum till den riktiga rattegangen. Allt det har ar bara sa onodigt och det tar dessutom sa mycket tid fran Kili Centre... Idag har dessutom varit en konstig dag, nar vi kom tillbaks till Kili fran polisstationen sag jag helt plotsligt fem mzungos pa garden och nar jag gick in i klassrummen dar jag undervisar sag jag annu fler. Tydligen ar de ett helt gang pa typ 10 pers fran university of Georgia som ska vara pa Kili i tva veckor, vi som bara varit jag Petter och Elin precis. Nu kommer det kannas som varsta zoo:et om de kommer springa rundor pa Kili utan att kunna gora nagot vettigt... Skitsynd faktiskt

Jag har glomt att skriva att forra helgen var vi pa en liten utflykt till "Hot springs". Det var inte varm kalla utan snarare en oas mitt i oknen som var omringad av palmer. Och vattnet. Vattnet var det klaraste jag nagonsin har sett vilket gjorde att vattnet sag helt turkos ut! Det var saaa grymt snyggt, mitt i oknen detta paradis! Bilder kommer sen! :)

Tanker pa er dar hemma. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0