En vettig rubrik?

Halla dar mitt sota gang som foljer mig har pa bloggen :)

Nu forsoker jag sitta och komma ihag vad som har hant sedan sist. Det ar inte sa mycket eftersom jag var sjuk nastan hela forra veckan, vilket betydde farre timmar pa Kili :( Pa mandagen madde jag som vanligt. Pa tisdagen dock blev jag helt snurrig pa morgonen och den expanderade pa ett jattekonstigt vis, sa resten av dagen kandes det som om jag gick in i en tjock dimma... :S Pa onsdagen blev det inte sa mycket battre, skitont i halsen och sen feber, lag ute i langarmat med tva filtar pa mig. Pa torsdagen forsvann febern, men istallet blev jag riktigt forkyld, inte forran nu har det blivit battre.

I fredags var vi ute pa La Liga igen en sista gang for mig och Elin. Det var det vanliga ganget (som har krymt sa mycket mer pa sistone) pa mig, Elin, Petter och Daniel, plus en gast vid namn Jodie (fran Leicster Sophia :P) som jobbar pa Tuleeni.

Pa lordagen var det avsked for Elin pa Kili. Barnens "drama group" gjorde ett sjukt upptradande med akrobatik och dans! Fan va duktiga de ar! Blev sa grymt mycket stoltare over mina alsklingar an va jag redan ar :)

Formodligen blir det har det sista inlagget fran mig och mitt liv i Moshi... Fan vad jag kommer att sakna det och sakna allt som har gjort min vardag har sa underbart. Pa fredag blir det Zanzibar, forst 7 timmar med buss till Dar-es-salaam och sedan farjan over till Zanzibar. Jag aker sjalv men jag har kopierade sidor ut Lonely Planet med mig, sa jag ska nog klara mig :) Blir det for trist kanske det hander att jag ringer upp nagon av er! Hehe

Pussokram/
Shasha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0